Ծրագրի նպատակն է՝
- զարգացնել հաղորդակցական հմտություններն ու ունակությունները` գործածելով ուսուցման չորս հիմնական տարրերը՝ ունկնդրումը, խոսելը, կարդալը և գրելը (comp. orale, comp. écrite, prod. orale, prod. écrite).
- հարստացնել բառապաշարը ակտիվ և պասիվ թարգմանությունների միջոցով,
Բովանդակություն
Ներկայանալ և ծանոթանալ(Bonjour, je m’appelle ….)
Իմ ընկերները (անձի նկարագրություն)( il est joli, grand , brun etc.)
Իմ նախասիրությունները (երգ—երաժշտություն, համակարգչային խաղեր, ընթերցանություն)(j’aime la musique classique,moderne)
Տարվա եղանակներ
Շաբաթվա օրեր , ամիսներ
Հասցե ( քաղաքը, թաղամասը, բակը)
Իմ դպրոցը (“Մխիթար Սեբաստացի” կրթահամալիր)
իմ ընկերները
Իմ ընտանիքը
Իմ բնակարանը
Նախաճաշ, ճաշ, ընթրի
Սնունդ, բաղադրատոմսեր, խոհարարություն
Գոյականի հոգնակի թվի կազմումը –s
Անորոշ և որոշյալ հոդերի գործածումը le , la, un ,une,du, des, au, aux, du ,de la ,de l’.
ածականներ (սեռ, թիվ, համեմատության աստիճան)
Ածականի համաձայնացում
Դերանուն անձնական, ստացական, ցուցական, հարցական
en ,y դերանունների գործածում
Etre և avoir բայերի խոնարհում
Առաջին խմբի բայերի խոնարհումը ներկա ժամանակով
Իգական և արական սեռ
Vouloir, savoir ,pouvoir բայերի խնարհում
Ժխտական նախադասություն( ne +verbe +pas)
2-րդ խմբի բայերի խոնարհում
Նախդիրներ a,de,en,dans,par,pour,contre,entre,sur,sous,sans, devant etc.
3-րդ խմբի բայերի խոնարհում Faire,sortir,attendre
Ուսումնական նյութի ավարտից հետո սովորողները կարող են`
· հասկանալ և տալ տեղեկատվություն, երբ հարցնում են անունը, ազգանունը, տարիքը և հասցեն:
· նկարագրություն կատարել
· ներկայացնել ինքն իրեն, ընկերներին
· խոսել դպրոցի մասին,
· խոսել սիրելի զբաղմունքի մասին
· կազմել պարզ ընդարձակ նախադասություններ
· նկարագրել տարվա եղանակները
· երկխոսություն վարել ընտանիքի, առօրյայի, դպրոցական կյանքի գնումների, ապրելու վայրի մասին
Օրացուցային նախագծեր՝
Ձոն. տեխնոլոգիական ստուգատես
“Pâques en France” Զատիկը Ֆրանսիայում ուսումնական նախագիծ