Ձոն տեխնոլոգիական ստուգատես

ժամանակահատվածը՝ մարտի 1-ապրիլի 5

Մասնակիցներ՝ երկարացված օրվա տարատարիք ճամբարականներ
Խնդիրները՝

ստեղծագործական երևակայության զարգացում

տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում

մեդիահմտությունների զարգացում

ուսումնասիրելու, դիտարկելու, արձանագրելու հմտությունների զարգացում

հոգատարության -խնամքի, պատասխանատվության, հետևողականության դրսևորում ուսումնական գործունեության ընթացքում

Միջավայրը՝ դասասենյակ, ջերմոց-լաբորատորիա,խեցեգործարան, բակ
Անհրաժեշտ գործիքները՝ անհատական նեթբուք-նոթբուք, ձայնագրիչ, գունավոր թղթեր, ժապավեններ, սոսինձ, մկրատ, կավ, ջրաներկ, գուաշ, վրձին, այլ նյութեր:
Նախագծի իրականացման ընթացքը
Ձոն ուսումնական նախագիծն ուղղված է արձանագրելու սովորողների տեխնոլոգիական կարողություններն ու հմտությունները: Նախագծի հիմնական թեման, ուղղություններն են մայրիկն ու գարունը:
Նախագծի իրականացումը ըստ գործունեության ձևերի.
Բանավոր և գրավոր պատումներ մայրիկների մասին /նկարագրել, բնութագրել մայրիկներին/

Մայրիկագովք.
Տեխնոլոգիա + մեդիա
Տոնական բացիկների պատրաստում /թղթային, էլեկտրոնային/
Մայրիկների դիմանկարների շարք Paint-ով, գուաշով
Բնագիտություն + մեդիա
Բույսերի կտրոնների արմատակալում ու դիտարկում: Ծաղկատունկ:
Նախագծի ընթացքում նախատեսվող

ուսումնական ճամփորդություններ
Երևանյան զբոսայգիներ՝ պլեներ, գարնանային զարթոնքի դիտարկում
Նախագծի ընթացքում ստեղծված աշխատանքները հրապարակվում են իմ և սովորողների անհատական բլոգներում, ենթակայքում։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s